У Луцьку змінили порядок фінансування Програми забезпечення житлом учасників АТО
У Луцьку змінили порядок фінансування Програми забезпечення житлом на умовах співфінансування учасників АТО/ООС та членів їх сімей, який визначає механізм фінансування забезпечення житлом на умовах співфінансування.
Про це стало відомо у середу, 24 квітня, під час засідання сесії Луцької міської ради.
Цей порядок передбачає співфінансування для забезпечення житлом осіб, на яких поширюється Програма, за умови перебування їх на квартирному обліку при виконавчому комітеті Луцької міської ради як таких, що потребують поліпшення житлових умов відповідно до норм Житлового кодексу Української РСР.
Співфінансування для придбання житла учасникам Програми спрямовується для самостійного придбання учасником Програми житла (квартири/житлового будинку) в прийнятих в експлуатацію житлових будинках шляхом співфінансування 50 відсотків вартості житла за рахунок особистого внеску, 25 відсотків за рахунок коштів бюджету Луцької міської територіальної громади і 25 відсотків за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.
Якщо співфінансування по Програмі неможливо здійснити за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством, співфінансування за рахунок коштів бюджету Луцької міської територіальної громади збільшується до 50 відсотків.
Співфінансування за рахунок коштів бюджету Луцької міської територіальної громади забезпечується лише при умові придбання житла на території Луцької міської територіальної громади.
У разі коли предметом договору є житловий будинок, розташований на земельній ділянці, кошти співфінансування спрямовуються лише на придбання житлового будинку.
Переважне право щодо черговості участі в Програмі мають особи з інвалідністю внаслідок війни ІІІ групи, які брали безпосередню участь в АТО/ООС, а також члени сімей загиблих (померлих), зниклих безвісти в результаті участі в АТО/ООС.
Протягом 20 календарних днів з дня отримання повідомлення від відділу з обліку та розподілу житла учасник Програми має надати комплект документів, необхідний для участі в Програмі.
Загальна площа житла для учасника Програми розраховується виходячи з нормативної площі житла. Нормативна площа – максимальнаплоща житла, що становить 21 кв. м загальної площі житла на кожного члена сім’ї та додатково 10 кв. м на сім'ю. У разі перебування на квартирному обліку учасника Програми самостійно, норма житла встановлюється 50 кв. м.
Читайте також:
- Луцькі ОСББ просять відновити фінансування програми капітального ремонту житлових будинків
- Кредит на 13 років: на оновлення тепломереж у Луцьку планують витратити понад 10 млн євро
- Скільки років треба відкладати кошти, щоб купити однокімнатну квартиру у Луцьку