Луцький ЦНАП стане «єдиним вікном» отримання послуг для ветеранів та їхніх родин

Луцький ЦНАП стане «єдиним вікном» отримання послуг для ветеранів та їхніх родин

Центр надання адміністративних послуг у Луцьку готовий на належному рівні обслуговувати ветеранів. 

Про це під час свого візиту до закладу у понеділок, 8 квітня, зазначив заступник міністра у справах ветеранів України Руслан Приходько. 

Із роботою луцького ЦНАПу цього дня ознайомився і народний депутат, голова підкомітету з питань соціального захисту прав ветеранів Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Анатолій Остапенко. 

«На високому рівні тут все зроблено. О 9:15 зайшли, а там вже було обслуговування 160 осіб, звісно, ми зараз не можемо виокремити, хто з них ветеран, але я бачу, що люди працюють, якщо прийде ветеран, він отримає гарну послугу», - сказав Анатолій Остапенко.  

На думку заступника міністра Руслана Приходька,  оцінку ЦНАПу повинні давати самі ветерани.

«Сьогодні мені було важливо побачити наскільки інфраструктурно підготовлений ЦНАП до обслуговування ветеранів та їхні родини. Пільги, державні гарантії, всі послуги матеріального та соціального характеру - вони мають бути надані за мінімальним відвідуванням ветераном будь-яких державних установ. Мінімізувати ходіння за документами, ми врегульовуємо це питання на державному рівні. Перед нами сьогодні стоїть завдання, що потрібно зробити на державному рівні, щоб у кожному ЦНАПі надавалися послуги за цим стандартом», - зазначив Руслан Приходько.

Також, як наголосив заступник міністра, центри надання адміністративних послуг (ЦНАПи) стануть «єдиним вікном» отримання послуг для ветеранів та їхніх родин.

З його слів, законодавчо уже створені конкретні шляхи інтеграції всіх можливих послуг для ветеранів у систему Центрів надання адміністративних послуг. Адже саме ЦНАПи є більш пристосованими до нових викликів.

Для спрощення життя ветеранів та їхніх родин вже запроваджується підхід, який дасть можливість із одним пакетом документів звернутися у ЦНАП, який далі розповсюджуватиме отримані дані до всіх необхідних субʼєктів.

Загалом створення у ЦНАП «єдиного вікна» передбачатиме для ветеранів:

  • формування єдиної бази послуг для ветеранів війни;
  • максимальну поінформованість про їхні можливості;
  • створення зручних, якісних та доступних умов отримання адміністративних послуг;
  • впровадження комплексного підходу — отримання спектру адміністративних послуг в одному місці від одного або декількох субʼєктів надання таких послуг.

Читайте також:

Можливо зацікавить