У діяльності Луцької міської стоматологічної поліклініки депутати не виявили порушень
У п'ятницю, 10 травня, під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови обранці громади обговорили роботу КП «Луцька міська стоматологічна поліклініка», діяльність якої вони останніми тижнями ретельно вивчали. На зустріч було запрошено і керівницю підприємсва – Любов Яковчук.
Зокрема, члени комісії підводили підсумки щодо 4 основних блоків питань:
- Аналіз установчих документів, які регламентують роботу підприємства: структура підприємства та управління структурними підрозділами.
- Фінансово-економічна діяльність: всі фінанси, які проходять через бухгалтерію підприємства, на які потреби вони скеровуються, чи є дефіцит фінансів, а також проведення тендерних закупівель.
- Надання стоматологічної медичної допомоги: маршрути пацієнтів, об’єми надання медичної допомоги, їхнє фінансування, наявність стоматологічних матеріалів та засобів призначення, оновлення апаратури.
- Робота кадрової служби: наявність чи відсутність інструкції діловодства, її відповідність, накази по прийняттю, звільненню, винесення доган.
Першою виступила голова постійної комісії Оксана Лєщинська. Вона ознайомилася з роботою стоматологічної поліклініки у сфері статутної діяльності, документообігу, а також підтвердження сертифікату ISO.
«Я не маю зауважень, але маю деякі рекомендації, які можуть суттєво вплинути на роботу. Вам потрібна людина, яка буде або тимчасово виконувати обов'язки медичного директора, або комусь навіть прописати це в посадову інструкцію. Це може бути навіть лікар-стоматолог, який поза час прийому буде робити разом з вами оцю організаційну роботу.
Гарний план, все добре розписано, є стратегічний розвиток. Самій це буде дуже-дуже важко зробити, приїде перевірка, приїде аудит і вам потрібно буде показати цю всю роботу, від цього буде залежати ваш акредитаційний сертифікат. Це такі речі, які вимагають великої організаційної роботи», - зауважила Оксана Лєщинська.
Також посадовиця надала ще одну рекомендацію:
«Протоколи оперативних нарад викладати слід у вигляді табличної форми. Кожному керівнику структурного підрозділу потрібно роздавати копії. Наступного разу вони приходять з тими ж протоколами, не потрібно листати якісь журнали. Це ні в якому разі не є зауваженням, не є порушенням, вам вибирати, як саме будете працювати. Це мої такі рекомендації, щоб при аудитах не було до вас питань», - підсумувала голова комісії.
Член комісії Віталій Бондар відповідав за напрямок роботи кадрової служби. З його вуст теж не прозвучало зауважень, а лише рекомендації.
«Моє завдання було промоніторити ситуацію, яка відбувається у кадровій роботі. Цікавився документацією, яка ведеться у частині кадрової роботи. Є номенклатура, затверджена керівником підприємства, є штатний розпис, чітко визначено вакантні посади та їхня кількість. Зі 186 працівників, які працюють на підприємстві, є вакантних 8,75 ставок.
Це допустима норма при нормальній організації робочого процесу. Є визначена організаційна структура даного підприємства: накази про призначення, про звільнення, протягнення до дисциплінарної відповідальності - усе відбувається згідно номенклатури», - поділився обранець громади.
Віталій Бондар промоніторив ситуацію щодо доган, а їх було не мало, та, на його думку, усі вони вмотивовані і законні.
«Промоніторили ситуацію щодо доган та звільнень. У 2023 році є чотири таких дисциплінарних стягнення, а у 2024 аж 14. Ми почали вивчати, чому ж їх так багато. У поясненнях відчувалася певна системність в порушеннях під час роботи на підприємстві. Різного формату, починаючи від того, що працівники категорично відмовлялися проходити медогляд, що є недопустимим для медичного працівника. Часті відлучення з робочого місця на понад три години.
Дійсно, тільки з одного такого правопорушення можна вже робити певні висновки, а ви їх робили інколи після 10-го- 12-го пояснення. Є цілі теки документів із їхніми поясненнями, то відлучилися у зв'язку зі станом здоров'я, то в зв'язку з тим, що ваше доручення не можна було виконати, то відлучилися у зв'язку з якимись сімейними обставинами. Словом, є правові підстави для притягнення людини до дисциплінарної відповідальності: чи то догана чи то звільнення», - розповів Віталій Бондар.
Посадовець дав свої рекомендації Любові Яковчук для покращення роботи підприємства: на кадрових документах ставити свою печатку, адже підпис можна підробити і також у кадрових питаннях, як вважає він, потрібна тісніша співпраця економіста з кадровиком.
Начальник управління охорони здоров'я Луцької міської ради Володимир Лотвін сказав, що стоматологічна поліклініка виконує соціальну функцію в Луцькій громаді, підприємство працює дуже добре, сплачує всі необхідні платежі: податки, заробітну плату. Підприємство надає всю необхідну звітність щомісяця. Словом, його фінансово-економічна діяльність - прозора.
Член комісії Ігор Гнетньов вивчав питання маршрутів пацієнтів, об’єми надання медичної допомоги, їхнє фінансування, наявність стоматологічних матеріалів та засобів призначення, оновлення апаратури.
«Я попросив надати деякі документи, які впродовж останніх двох днів мені усі надали. Я також мав можливість поспілкуватися з працівниками реєстратури, а також з тими працівниками, які відповідають за маршрут пацієнта. Поспілкувався і з виконувачкою обов'язків медичного директора.
З отриманої інформацією можу сказати, що лікарі забезпечені усім необхідним, як обладнанням, так і матеріалами. Відповідно, щодо інформації, яку нам подали два місяці тому, можу сказати наступне: пройшов великий проміжок часу, ситуація скоріше за все змінилася на краще, крім того, змінився принцип фінансування медичного закладу», - зазначив обранець громади.
Членкиня комісії Алла Надточій заявила, що не змогла у відведений період ознайомитися із діяльністю Луцької міської стоматологічної поліклініки. Тож попросила, аби робота у цьому напрямку була продовжена. Також вона висловила бажання зустрітися із колективом підприємства.
На засіданні комісії було вирішено продовжити вивчення діяльності комунального підприємства «Луцька міська стоматологічна поліклініка», а також обранці громади мають зустрітися 20 травня із трудовим колективом закладу. Любов Яковчук погодилася з такою пропозицією.
Читайте також:
- Пацієнт на підводі, дренаж з презерватива та кілограми золота: історії з Луцької стоматполіклініки
- ВНУ підписав угоду про співпрацю з Луцькою міською стоматполіклінікою. Фото
- Чи видаляти зуби мудрості і скільки це коштує у Луцьку? Відповідь стоматологів