«Gabar» підкорює міста України та світу: засновник мережі гастробарів про співпрацю на умовах франшизи
Власник бренду «Multi Cook», співзасновник мережі фірмових магазинів домашніх напівфабрикатів «Галя Балувана» Володимир Матвійчук у червні в Луцьку відкрив мультифункціональний заклад «Gabar», на серпень запланував відкриття другого. На умовах франшизи вже 10 партнерів із «Галі Балуваної» та п’ять новачків долучилися до мережі «Gabar».
Гастробар має цікаву й унікальну концепцію, адже поєднує у собі ресторан, кафе, кав’ярню, бар і фаст-фуд заклад. Меню «Gabar» розробив відомий шеф-кухар Юрій Хазіпов, воно складається із 30 позицій (напрацьовано вже понад 100). Залежно від побажань відвідувачів меню змінюватимуть. Фішкою є й те, що тут можна посмакувати стравами ресторанного рівня за помірними цінами, нашвидку з’їсти бургер чи кебаб, поласувати кондитерськими виробами й авторськими напоями. Це дає змогу закривати будь-які запити клієнтів.
Журналістам ВСН Володимир Матвійчук розповів про особливості мультифункціональних закладів, перспективи нової ніші, масштабування бізнесу та чому впевнений в успіху мережі «Gabar».
«Gabar» – гастро-мультибар
Понад п’ять років тому в Луцьку свою історію розпочала мережа напівфабрикатів «Галя Балувана». Саме лучани стали першими дегустаторами продукції. Завдяки їх побажанням та зауваженням, мережа постійно розвивається й розширюється не лише в Україні, а й у 23 країнах світу під брендом «Multi Cook».
«Gabar – наш фідбек від лучан. Багато позицій з меню ми тестували на клієнтах «Галі Балуваної», прислухалися до їхніх відгуків. Таким чином провели певну вибірку страв, що найбільше припали до смаку покупцям. Ми завжди чуємо свого клієнта, позитивно реагуємо на критику, це допомагає нам стати ще кращими не лише в Україні, а й у світі», – розповідає Володимир Матвійчук.
Бізнесмен зауважує, що «Gabar» не треба асоціювати з варениками і пельменями. В основі меню – комплексні другі страви з гарніром, фірмовим соусом та м’ясом, рибою чи овочами, закуски, салати, супи. Для дітей і молоді є нешкідливий фаст-фуд власного виробництва: бургери, смажені крильця, тощо. Для ласунів – великий вибір морозива, десертів, авторських морсів і натуральних напоїв.
«Нашій команді вдалося об'єднати в одному закладі три цільові аудиторії, що дозволяє «Gabar» повноцінно конкурувати з кав'ярнями, фаст-фудами, закладами громадського харчування. Ми прагнемо, щоб у нас снідали, обідали й вечеряли, робимо для цього все можливе. «Gabar» уже полюбили діти й молодь, заклад став місцем і для сімейного відпочинку», – розповідає Володимир.
Цільова аудиторія мережі – клієнти із середнім доходом, а це близько 70 відсотків населення.
«Через карантин і війну фінансова ситуація в Україні не надто сприятлива, але ж люди прагнуть спілкування та відпочинку. Місцем зустрічі ми зробили «Gabar», де можна ще й смачно поїсти, не витрачаючи багато грошей. У нас доступні ціни, адже маємо перевірені часом власні технології у приготуванні страв. Один наш повар виготовляє від 50 до 100 кілограмів продукції вдень. Ніхто на сьогодні не може похвалитися таким результатом», – наголошує підприємець.
Засновник мультифункціональної мережі переконаний, коли є правильно вибудовані технології, ти автоматично стаєш успішним, бо даєш конкурентну ціну та якісний продукт.
«Бути завжди в тренді – це теж певна стратегія «Gabar». Наша команда слідкує за гастроновинками: вивчає, аналізує харчові вподобання у світі та адаптовує їх під українського клієнта. Наприклад, був тренд на японські мочі, люди хотіли їх спробувати більше з цікавості, тож ми почали виготовляти ці солодощі», – розповідає Володимир.
Мережа «Gabar» позиціонує себе і як бізнес, що турбується про екологію. У закладі використовують паперовий посуд, мінімізуючи пластик, сортують відходи і відправляють на вторинну переробку.
Перші франшизі унікальної мережі «Gabar»
До мережі гастробарів уже долучилися п’ять новачків і 10 партнерів із «Галі Балуваної» по Україні. Деякі міста вже зайняті по «Gabar». Є й три партнери, які мають «Галю Балувану» в маленькому місті й готові працювати з «Gabar» у більших.
«Зараз у меню «Gabar» – 30 страв, уже розроблена лінійка зі 100 найменувань. Кожен гастробар матиме свої фішки з урахуванням побажань клієнта і локації. Наприклад, якщо це прохідне місце, то в пріоритеті будуть страви на виніс: кебаб, шаурма, бургер. Тому ми радимо партнерам, обираючи місце, вивчити, що є навколо: школа, лікарня, інститут, технікум, офіс-центр, ринок, парк і так далі. Це дасть змогу зрозуміти цільову аудиторію та під її запити сформувати концепцію закладу», – наголошує Володимир.
За словами бізнесмена, навіть якщо франшизер захоче відкрити «Gabar» поруч з кав'ярнею чи піцерією, то команда мережі має напрацьовану стратегію, завдяки якій гастробар успішно конкуруватиме з цими закладами. Адже у меню мережі «Multi Cook» вже пропрацьовано 800 страв, дивувати відвідувачів буде чим.
Бізнес для майбутніх партнерів, які готові масштабуватися
Мережа гастробарів відкрита для тих, хто готовий не обмежуватися одним закладом, а хоче масштабувати бізнес. Адже концепція «Gabar» дає змогу без суттєвих фінансових витрат відкривати нові гастробари, маючи лише одну кухню, яка повноцінно обслуговуватиме 5−10 власних закладів. Це дає змогу в подальшому відкриватися навіть у будь-якій кав’ярні, переформатувавши її під гастробар із мінімальними інвестиціями.
«Наші партнери, які матимуть свою кухню, зможуть все готувати: від солоного до солодкого, включаючи соуси й напої. Ми вміємо добре робити напівфабрикати, кондитерку, фаст-фуд і знаємо, як правильно організувати кухню й виробництво. Тому готові ділитися своїм досвідом із франшизерами», – наголошує Володимир.
Мережа «Gabar» адаптована саме для підприємців, які хочуть побудувати для себе масштабний бізнес і за певний час повністю вийти з операційної діяльності. Налагодивши всі процеси, вони сміло зможуть розпочинати нову справу й розвиватися далі.
«У нас є 200 партнерів із «Галі Балуваної», багато з них розпочинали з нуля. Зараз вони відкрили 5, 10, 15 точок, набрали штат і вийшли з операційки. Частина з партнерів взагалі живе за кордоном, а бізнес успішно працює в Україні», – зауважує бізнесмен.
Володимир пояснює, що один заклад – це один бізнес, в якому щоденно потрібно вирішувати найрізноманітніші задачі та виконувати обов’язки, наприклад, водія, бухгалтера, завскладу і так далі. Коли ж обираєш бізнес, що масштабується, лише на початках мусиш налагодити процеси. Далі підбираєш спеціалістів, кожен з яких відповідає за свою ділянку роботи: фахівця по баристах, логістиці, бухгалтера, технолога і так далі. Головне – сформувати штат, це дасть змогу за певний час повністю вийти з операційки.
«Наші партнери мають розуміти, що на початкових етапах треба буде вибудувати послідовність роботи, налагодити виробництво, відкрити заклади, запустити мережу «Gabar», а потім можна вийти з операційки і відкривати новий бізнес. Ми бачимо, як не лише в Україні, а й у світі великі підприємці активно поглинають малих. Тому потрібно створювати мережі та ставати потужними гравцями на ринку», – підсумовує Володимир Матвійчук.
Довідково: вартість франшизи для новачків поки що становить 9 тисяч євро, для діючих партнерів – комерційна ціна. Незабаром франшизу продаватимуть у межах 20 тисяч євро. На всіх етапах франшизерів підтримує команда «Gabar»: від написання проєкту, навчання персоналу до відкриття закладу. Деталі про співпрацю можна дізнатися у директорки проєкту Наталії за номером телефону +380951677788. За розвитком «Gabar» слідкуйте на сайті закладу, а також у соцмережах: у фейсбуці та телеграмі.